Re: Proba uzytkowników ABIT SL6 i innych Abitów o Benchmark test pamięci w Sisoft Sandra.

Autor: Patryk (pmarki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 20:31:02 MET

Dnia 06 sty 2001, Andrzej W. napisal:
>Proszę was o test swoich komputerów wraz z takim opisem konfiguracji, bo
>chciałbym dojść czy to normalna wartość, czy coś się sypnęło.

Mam podobne problemy z abitem vt6x4. Jezeli robiles upgrade biosu, to
bardzo mozliwe ze dlatego. Moj vt6x4 po zmianie biosu ze stand QW na TG ma
wyniki zamieszczone ponizej. I co? ty na to? to poprostu tragedia.

Problem w tym, ze podczas upgradu jest blad (podczas flashowania 3-4
ostatnich blokow: "program chip fail") to pewnie jest przyczyna ... tylko
jak zaktualizowac poprawnie bios na tym shicie? .... wie ktos co jest?

Mobo: Abit VT6x4
Proc: Celeron 466
Mem: Dimm 64 MB 133Mhz

Sisoft Sandra 2001:

    BIOS     "QW":    "TG":

Dhrystone ALU: 1255   1231   MIPS
Wherstone ALU: 624     601   MFLOPS

Int ALU/RAM:   141     87     MB/s
Float FPU/RAM: 155   92     MB/s

3dMark 2000:
     BIOS   "QW":   "TG":
3dMarks:     1340    1012
(1024x768 standardowy test)

po przetaktowaniu pamieci +33MHz wyciskam z tego QW
Int ALU/RAM 215 MB/s
Float FPU/RAM 251 MB/s
3dMarks: 1501
... juz nie tak zle, ale nadal nie moge wsadzic nowych celeronow ...

Patryk