Re: siec CHELLO w telewizji PTK???????????

Autor: Koti (koti_at_poland.com)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 20:23:04 MET

Użytkownik "ramik" <ramik1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> czy jest ktos juz podlaczony,jezeli tak to jak to dziala akwizytor
obiecuje
> 340kbps na pismie a w rzeczywistosci 514kbps!!!!!!!!!! prosze o info mam
> teraz podlaczenie SDI w TP.SA i nie wiem czy sie przeniesc

po pierwsze nie 340 a 384 i nie na pismie tylko podobno minimalny, po drugie
512 maxymalny
199zl/mies
299zl zalorzenie w promocji do konca stycznia
heh pani ktora odebrala telefon twierdzi ze nieda sie uzywac chello poprzez
linuxa ;] heh chociaz ona nawet niewiedziala co to ;]
heh
niewiadomo jak z revDNS
pani ktora odebrala telefon niewiedziala co to
ale powiedziala ze daja IP ;]
powiedziala tez ze dostajesz zestawik modem + sieciowka
tyle wiem

--
Pozdrawiam
Marcin Kot