Re: problem z DirectX

Autor: sereck (sereck_at_v.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 20:08:02 MET

Użytkownik Xaltuton <demiurg__at_poczta.onet.pl>:
> 1. Instalowales DX8 ?

tak, komputer w ogole nie dzialal (blue-screen co doslownie kilka sekund)

> 2. Instalowales nowsze/starsze stery do karty graficznej ?

tak, takie jakie sa dostepne..
(detonatory najnowsze chyba (?) nie obsluguja juz zwyklej RIVY TNT ?)

----
narzedzie windowosowskim ("informacja o systemie windows")
wyswietla mi cos takiego:
m.in.
---
sterownik:  nvagp.inf
        Rozmiar pliku: Sterownik nie jest zainstalowany
       Data pliku: Sterownik nie jest zainstalowany
----
Nie ruzumiem prawde mowiac o co chodzi, odinstalowywalem kilka razy
karte, po czym instalowalem na nowo a ten sterownik nie chce sie
zanstalowac..
(moze nie jest potrzebny ?)
> Mialem podobny problem i nie udalo mi sie znalezc rozwiazania
> (oczywiscie zawsze mozna zmienic plyte, sieciowke, ale nie o to przeciez
> chodzi).
> Rozwiazaniem (choc malo eleganckim :-) okazala sie zmiana 98 na me.
> Klopoty jak reka odjal, ale po 2 tyg. uzytkowania tego systemu
> powrocilem do 98...
probowalem tego rowniez, ale nic nie dawala ta zmiana, oprocz
tego, ze udawalo sie zamyknac bez problemu system..
3d jednak nie dzialal..

> Nie.
skad ta pewnosc ?
zazanaczm, iz taka sama konfiguracja sprzetu wczesniej dzialala.
Po tych wszystkich kombinacjach z driverami/DX itd.. sforamtowatowalem
dysk i zainstalowalem wszystko na nowo..
Teoretycznie nic nie powinno sie zmienic - a jednak DX nie dziala, no i nie
da sie zamknac systemu..
pozdrawiam
E.
--