Proba uzytkowników ABIT SL6 i innych Abitów o Benchmark test pamięci w Sisoft Sandra.

Autor: Andrzej W. (andrzejw_at_studio.tpi.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 16:45:27 MET

Mam problem, ponieważ przetestowałem pamięć przy pomocy Sisoft Sandra
(Memory Benchmark) i wg tego programu wydajność pamięci w moim kompie jest
na poziomie 105 MB/s. Jest to wartość którą wg tego programu osiąga
Pentium 200 MMX.

Wszystko by było fajnie, gdyby nie fakt że mój komputer to:
- Celeron 600 MHz,
- 96 MB RAM (100Mhz)
- płyta główna Abit SL6

Proszę was o test swoich komputerów wraz z takim opisem konfiguracji, bo
chciałbym dojść czy to normalna wartość, czy coś się sypnęło.

andrzejw_at_studio.tpi.pl