Re: siec CHELLO w telewizji PTK???????????

Autor: Marcin Folek (kelof_at__!_home.com)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 05:00:07 MET

In article <3a5770bf$1_at_news.astercity.net>, "Koti" <koti_at_poland.com>
wrote:
> heh pani ktora odebrala telefon twierdzi ze nieda sie uzywac chello
> poprzez linuxa ;] heh chociaz ona nawet niewiedziala co to ;] heh
> niewiadomo jak z revDNS pani ktora odebrala telefon niewiedziala co to
> ale powiedziala ze daja IP ;] powiedziala tez ze dostajesz zestawik
> modem + sieciowka tyle wiem
Jezeli dostajesz modem + sieciowke i gwarantuja tobie stale ip to
instalacja takiego zestawu pod linuxem to kwestia 5 minut... gorzej by
bylo jakby ip bylo udostepniane poprzez dhcp.. ale to tez nie jest wielka
sprawa (zreszta na sieci jest od zatrzesienia roznych faq jak to zrobic
krok po kroku). Ja od roku wlasnie w taki sposob jestem podpiety do sieci
(modem Terayon Terra Pro (teraz 512kbps do i 2mbps od serwera)) i nie mam
zadnych powodow do narzekania..

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming