Re: siec CHELLO w telewizji PTK???????????

Autor: R. D. (dymir_at_chello.at)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 21:01:32 MET

"Koti" <koti_at_poland.com> schrieb im Newsbeitrag

> Użytkownik "ramik" <ramik1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> obiecuje
Nie wiem jak bedzie w Polsce ale w Wiedniu jest do 300 kbps ,
dla osob prywatnych (modem idzie do 3 Mbps) ale to ma tu juz
pare lat (czyli sprzet nie najnowszy) a to i tak jest tylko teoretycznie
bo siec jest przeciazona. Ale poza ADSL lem i tak konkurencji nie ma.

> po pierwsze nie 340 a 384 i nie na pismie tylko podobno minimalny, po
drugie
> 512 maxymalny
> 199zl/mies

No nie malo (tyle co tu).

> 299zl zalorzenie w promocji do konca stycznia
> heh pani ktora odebrala telefon twierdzi ze nieda sie uzywac chello
poprzez
> linuxa ;] heh chociaz ona nawet niewiedziala co to ;]

Mozna - DHCP client (dhcpcd) albo reczna konfiguracja.

> niewiadomo jak z revDNS
> pani ktora odebrala telefon niewiedziala co to
> ale powiedziala ze daja IP ;]
Zgadza sie IP jest praktycznie stale choc moze byc zmienione
> powiedziala tez ze dostajesz zestawik modem + sieciowka

Oczywiscie modem kablowy.

Pozdrowienia
ryszard