Re: problem z DirectX

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 14:39:12 MET

"sereck" <sereck_at_v.pl> napisal:

>Obecnie mam WIN98, DX6.1 i konfiguracje sprzetu i programow,
>na jakiej pracowalem jakies 1,5 roku - _bez zadnych problemow_

1. Instalowales DX8 ?
2. Instalowales nowsze/starsze stery do karty graficznej ?

>,jednak obecnie przyspieszenie 3d w ogole nie dziala
>(przy tescie w Dxgdiag wywala blue-screen'a)..
>Poza tym czasem blokuje sie nie wiem z jakiej przyczyny dostep do sieci, tak
>jakby karta
>wogle nie widziala innych komputerow ani internetu, ale po jakims czasie
>samo (?)
>sie naprawia.. (trudno mi zlokalizowac bodziec, gdyz dziala to samoistnie -
> zostawie komp na 3-4 h wracam i siec dziala..)

Mialem podobny problem i nie udalo mi sie znalezc rozwiazania
(oczywiscie zawsze mozna zmienic plyte, sieciowke, ale nie o to przeciez
chodzi).
Rozwiazaniem (choc malo eleganckim :-) okazala sie zmiana 98 na me.
Klopoty jak reka odjal, ale po 2 tyg. uzytkowania tego systemu
powrocilem do 98...

>Czy to moze byc spowodowane fizycznym uszkodzeniem sprzetu ?

Nie.

Andy