problem z DirectX

Autor: sereck (sereck_at_v.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 23:24:17 MET

Witam,
mam taki problem, ze od jakiegos czasu przyspieszenie 3d kompletnie
siadlo...
Moj sprzet to:
plyta VIA AT, procek celeron 400, karta RIVA TNT 16, dziwiek OPTi,
karta sieciowa D-Link, 64 ramu..

Pierwsze problemy wystapily ("wywalanie z gry") po zainstalowaniu karty
sieciowej,
ale jednak wszystko chodzilo dosc dobrze przez ponad pol roku
(no czasem zwis przy jakiejs grze, ale bardzo rzadko).
W sumie wszystko bylo w porzadku az zainstowalem DX7 - wtedy
sprzet siad..
Walczylem z driverami, ale to nic nie daje..
aha - od tego czasu (DX7) nie da sie wylaczyc komputera, tzn zwis zaraz po
ekranie "zamykanie systemu windows"..

Obecnie mam WIN98, DX6.1 i konfiguracje sprzetu i programow,
na jakiej pracowalem jakies 1,5 roku - _bez zadnych problemow_
,jednak obecnie przyspieszenie 3d w ogole nie dziala
(przy tescie w Dxgdiag wywala blue-screen'a)..
Poza tym czasem blokuje sie nie wiem z jakiej przyczyny dostep do sieci, tak
jakby karta
wogle nie widziala innych komputerow ani internetu, ale po jakims czasie
samo (?)
sie naprawia.. (trudno mi zlokalizowac bodziec, gdyz dziala to samoistnie -
 zostawie komp na 3-4 h wracam i siec dziala..)

Czy to moze byc spowodowane fizycznym uszkodzeniem sprzetu ?

Dziekuje za wszelkie pomoc sugestie
Pozdr.
E.

--