Re: jaki hdd?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 13:39:39 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) alexwin byl tak zapity, ze napisal cos
takiego....
: Zamierzm kupic kolejny dysk twardy (ok.20-30 gb)
: co szanowni grupowicze polecaja?

Seagate z serii U: (5400rpm 1MB bufor)
Seagate U5 20GB, 30GB i 40GB :) do wyboru do koloru :)

IBM DTLA do wyboru do koloru, 5400 rpm lub 7200rpm.

: mam teraz samsunga 20 gb i po kilku tygodniach uzywania (niezbyt
: intensywnego) dziala bardzo glosno (strasznie chrupie), nie pomaga
: defragmentacja. Poza tym mam wrazenie, ze transfer tez nie jest tak szybki
: jak podaje producent. W zwiazku z tym mam pytania
: - czyda sie jakos "uciszyc" twardziela
: - jaki benchmark do sprawdzania wydajnosci hdd polecacie i skad go mozna
: sciagnac

Nie chce sie straszyc - onsie sam uciszy... tyle ze nie bedzie dzialac -
padnie. samsung juz taki jest... :/

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>______+480607397423__|
|______________WWW: www.moze.kiedys.zrobie.pl________________#tychy_|