Re: MSI BXMaster i wolne liczenie ramu

Autor: Rafał Lipski (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 09:47:11 MET

> Nie zmartwisz mnie, bo czytałem ten wątek i myślę, iż uogólnianie swoich
> jednostkowych doświadczeń nie stanowi podstawy do dyskusji. U mnie na ten
> przykład wszystko czego od tej płyty wymagam działa bez zarzutu i jestem
> skłonny ją polecać. Kwestia dopalania procesora nie jest dla mnie priorytetem,
> ale czytałem przed chwilą o stabilnej pracy np. PIII 750/915, 700/933,
> PIII 650/940 (zegar 144 MHz), PIII 550/733, Celeron 566/850, a producent
> gwarantuje
> stabilną pracę PIII do zegara 1000 MHz (szyna 133 MHz). Tyle że w BXMaster
> [...]

Może i rzeczywiście to czy da się podkręcać czy nie, nie jest najważniejsze. Z tym CDROM'em to już niestety tak jest i
to nie jest wina jednego czy dwóch egzemplarzy ale wogóle tego modelu. Co do ustawienia AGP 2/3 to nie bądź taki
przemądrzały bo dobrze o tym wiedziałem, ale chodzi po prostu o to że ogólnie BXMaster lepiej pracuje przy wyższym
mnożniku niż szynie, co przy 133MHz jest OK bo wtedy jeszcze chodzi dobrze, ale na 150 już mogą się pojawić kłopoty tak
jak to było u mnie. Jednak zdania nie zmienię BXMaster jest dobrą płytą ale nie zajebistą, BX133/BE6-2 RAID też nie jest
zajebisty ale niestety lepszy od BXMastera!

Pozdrawiam, Lipa
       GSM: 502 595 733
       Gadu-Gadu: 12179
    e-mail: lipa_at_pg.gda.pl