Re: MSI BXMaster i wolne liczenie ramu

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 11:26:25 MET

Użytkownik "Rafał Lipski" <lipa_at_pg.gda.pl> napisał w wiadomości

> Może i rzeczywiście to czy da się podkręcać czy nie, nie jest najważniejsze.
Z tym CDROM'em to już niestety tak jest i
> to nie jest wina jednego czy dwóch egzemplarzy ale wogóle tego modelu. Co do
ustawienia AGP 2/3 to nie bądź taki
> przemądrzały bo dobrze o tym wiedziałem, ale chodzi po prostu o to że
ogólnie BXMaster lepiej pracuje przy wyższym
> mnożniku niż szynie, co przy 133MHz jest OK bo wtedy jeszcze chodzi dobrze,
ale na 150 już mogą się pojawić kłopoty tak
> jak to było u mnie. Jednak zdania nie zmienię BXMaster jest dobrą płytą ale
nie zajebistą, BX133/BE6-2 RAID też nie jest
> zajebisty ale niestety lepszy od BXMastera!

Hm. Bynajmniej nie chciałem się wymądrzać. Zwyczajnie przeczytałem Twoje
pytania na tej grupie odnośnie problemów z BXMasterem i otrzymane odpowiedzi.
Nie podejrzewałem Cię o aż tak dogłębną wiedzę na temat tej płyty po
tygodniowej z nią zabawie ;-), zwłaszcza że dokumentacja nic o tym nie mówi...
Co do CD-ROM trudno mi się z Tobą zgodzić, cały czas śledzę listę dyskusyjną
dotyczącą płyt MSI i nie trafiłem jeszcze na informację o tak poważnym
błędzie. Ale sprawdzę osiągi swojego CD-ka.
A z Twoim zdaniem się zgadzam. Tylko te ceny...

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki