Re: Jaka marka dysku?? KONKRETY PROSZE :)

Autor: Tomasz Wisniewski (tomwis_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 09:51:24 MET

 wko_at_gd.mofnet.gov.pl (Wojtek =?ISO-8859-2?Q?Ko=B6ciecha ?=) napisał / wrote:

> Czegos tu nie rozumiem. Jak podkrecenie FSB moze wplynac na uszkodzenie
> dysku twardego ? Przeciez podkrecenie wplywa tylko na proca, pamiec, i
> gniazda kart rozszerzen.

Podkrecanie FSB wplywa tez na taktowanie szyny PCI i wszelkiego rodzaju sterowniki
zintegrowane w kompie. Wiec takze sterownik twardego dysku. W slabszych plytach moze
sie zdarzyc ze ten sterownik po prostu nie wyrabia i wtedy najwyzej stracisz wszystkie
dane z twardziela bo zostana zle zapisne informacje na nim ( przede wszystkim FAT
dysku). Ale jesl chodzi o uszkodzenie twardego ( mam na mysli fizyczne) to o tym
jeszcze nie slyszalem. Niesadze, wczesniej bedziesz mial taki burdel w kompie ze szybko
go wylaczysz.