Re: glupie pytanie

Autor: marcin (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 01:27:21 MET

> Jak dla mnie to lepiej zainwestowac w lepszy monitor (chyba ze jestes
> maniakalnym graczem), chociazby i z tego wzgledu, ze monitor postoi u
Ciebie
> ladnych pare lat, a grafike z pewnoscia o wiele szybciej zmienisz.
> Co do roznic w kartach opartych na tym samym chipsecie, to w wyswietlaniu
> obrazu nie ma zbytniej roznicy - a mam okazje takie czesto testowac w
pracy
> :)
> Roznice takowe widac dopiero w grach.

Nie zgadzam się z tym co kolega pisze, firmowe karty zazwyczaj maja
ostrzejszy obraz ( 2D ) od zwyklych noname'ow, roznica nie jest duza w
malych rozdzielczosciach, ale jak rzucisz 1024*786 to nawet na kiepskim
monitorze bedzie widac roznice miedzy firmowka a noname'm. A odnosnie kupna,
najpierw kup dobry monitor najlepiej jakas 17, (dobre sa CTXy VL700SL, w
miare tanie i obraz tez jest w miare dobry). W miare ostry obraz maja juz
firmowe Tnt2 m64

--
perszing