Re: glupie pytanie

Autor: Bartus (wbartus_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 01:01:00 MET

Czesc!

Jak dla mnie to lepiej zainwestowac w lepszy monitor (chyba ze jestes
maniakalnym graczem), chociazby i z tego wzgledu, ze monitor postoi u Ciebie
ladnych pare lat, a grafike z pewnoscia o wiele szybciej zmienisz.
Co do roznic w kartach opartych na tym samym chipsecie, to w wyswietlaniu
obrazu nie ma zbytniej roznicy - a mam okazje takie czesto testowac w pracy
:)
Roznice takowe widac dopiero w grach.
Roznice, zauwazone w programie benchmark2000 v1.1 dochodza nawet do 10% - z
gory zaznaczam ze karty ktore testuje - zawsze testuje na tym samym sprzecie
(2 kompy - PIII500 oraz Celeron600/ 128MB100MHz), a testy powtarzam 4-o
krotnie. Wiadomo oczywiscie ze benchmark nie jest w 100% dokladny.

Ale decyzja, nalezy do Ciebie........ ;))

Pozdrawiam,
Bartus^

Użytkownik alexwin <alexwin_at_ahoj.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:930cc1$8ls$1_at_news.tpi.pl...