Re: Pytanie do weteranow,

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 01:49:42 MET

On Thu, 4 Jan 2001 00:26:39 +0100, "Wojt_at_s" <wdyszyns_at_elka.pw.edu.pl>
wrote:

>w systemie zmienic role kompa na serwer sieciowy
Ale to wlasnie jeszcz zezre wiecej tak cennego RAMu!

>mozna by ustawic na stale plik wymiany tylko nie wiem na ile przy tych 8MB
>RAMu
W sumie to nie zalezy od ilosci ramu, ale od tego co sie na kompie
odpala. W kompie Ojca ustawilem 64MB i do Office i podobnych starcza.
Obowiazkowo tez zdefragmentowac czyms pozadnym dysk (Speed diskiem
np.) Te stare napedy mialy dosc dlygi czas dotepu i warto o tym
pamietac.

A nie lepiej Windows Commandera?

Pozdrawiam
GLide