lexmark i winda ciag dalszy nadal PLIS HELP

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 20:38:57 MET

Witam grupowiczow ponownie
pomimo opinii z jakimi spotkal sie moj poprzedni post z tego tematu nie
zrezygnowalem z zainstalowania drukarki lexmark 1100 w systemie windows 2000
(system bardzo mi sie podoba i nie chce sie z nim zeganc :-(( )
przewertowalem instrukcje i dotarlem do informacji ze drukarka moze pracowac
w trybie dos. Nalezy w tytm celu zainstalowac w programie dosowym sterwonik
do drukarki hp 500c lub hp 500 naturalnie wpadlem na pomysl ze chodzi o to
ze moja drukarka jest w stanie emulowc powyzsze (moja stara drukarak iglowa
commodora potrafila emulowc np stara lub epsona) ale niesetety
zainstalowanie w windowsie 2000 sterownikow do hp (oba te sterowniki byly na
plycie windowsowej) nie przynioslo zamierzonych efektow - drukarka nadal
milczy
wiec ponaiwam moja rozpaczliwa prosbe o pomoc
moze ktos w swietle powyzszych faktow bedzie w stanie mi pomoc
PLIS PLIS PLIS potrzebuje tej druakrki i tego systemu
to jest dla mnie bardzo kluczowe
pozdrowienia
JFK
jfk_at_okg.gdynia.pl
ps. odpowiedzi na priv jak zwykle mile widziane