WOL (Wake on LAN)

Autor: Adi (adi_at_infomark.com.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 20:40:20 MET

Mam mały problem z użyciem funkcji WOL (Wake on LAN), mam odpowiednią płyte
główna (Abit Ka7-100) i karte sieciowa umożliwiającą kożystanie z tej
funkcji. Karta jest także połącznona z płyta główna specjalnym kablem. Widze
ze funkcja ta jest aktywna ponieważ po wyłaczeniu komputera na HUB-ie i tak
swieci sie dioda aktywności mojego komputera. Komputer ten dzieli lącze
które uzyskuje za pomocą osiedlowej sieci CATV ( Modem Kablowy podłaczony na
złoncze USB ktory w systemie Windows 2000 Professional wykrywany jest jako
karta ethernet Motorola SurfBoard USB Cable Modem czyli jak każda inna
karta sieciowa w domputerze znajduje sie także druga karta sieciowa do sieci
lokalnej krura podłączona jest do HUB-a (Genius LAN GH4080SE) łacze jest
dzielone za pomocą programu Sybergen SyGate 4.0. Chciał bym aby mój komputer
nie musial pracowac 24h tylko zeby sie wlączal automatycznie jak ktos bedzie
chcial skorzystac z Internet-u czy jesteście mi wstanie pomóc ???