Re: lexmark i winda ciag dalszy nadal PLIS HELP

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 21:45:56 MET

Hi,

JFK wrote:

> [...]
> przewertowalem instrukcje i dotarlem do informacji ze drukarka moze pracowac
> w trybie dos. Nalezy w tytm celu zainstalowac w programie dosowym sterwonik
> do drukarki hp 500c lub hp 500 naturalnie wpadlem na pomysl ze chodzi o to
> ze moja drukarka jest w stanie emulowc powyzsze (moja stara drukarak iglowa

O ile pamiętam tylko niektóre starsze serie Lexmarka 1100 umiały
cokolwiek emulować. Potem w ramach obniżania kosztów wywalono z tej
drukarki procesor i stała się czystej krwi drukarką GDI :(

> PLIS PLIS PLIS potrzebuje tej druakrki i tego systemu
> to jest dla mnie bardzo kluczowe

Obawiam się, że nie znajdziesz sterowników. Mogę się mylić, ale pamiętam,
że do tego modelu akurat Lexmark odmówił pisania sterowników do Windows NT i
Windows 2000 argumentując, że to drukarka domowa, a więc ma być używana tylko
pod Windows 95/98/ME. Od tego czasu może coś się zmieniło, ale jeśli nie ma
sterowników na WWW Lexmarka, to raczej marne szanse, żebyś ją uruchomił...

> ps. odpowiedzi na priv jak zwykle mile widziane

Wysyłam, ale następnym razem proszę albo ustawiaj FUT albo czytaj odpowiedź
na grupie...

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |