Re: lexmark i winda ciag dalszy nadal PLIS HELP

Autor: Artur Szwaja (arturesz_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 20:58:27 MET

Użytkownik JFK <jfk_at_okg.gdynia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a53806f$2_at_news.vogel.pl...

> wiec ponaiwam moja rozpaczliwa prosbe o pomoc
> moze ktos w swietle powyzszych faktow bedzie w stanie mi pomoc
> PLIS PLIS PLIS potrzebuje tej druakrki i tego systemu
> to jest dla mnie bardzo kluczowe
> pozdrowienia
> JFK
> jfk_at_okg.gdynia.pl
> ps. odpowiedzi na priv jak zwykle mile widziane

Czesc.
Skoro nie ma sterownika to alternatywa jest np. drugi system (Win98?), o ile
masz miejsce na dysku i mozesz przerobic kawalek jesli masz NTFS. Gdybys
potrzebowal cos do przerabiania partycji to e-mail do mnie juz znasz.