Re: Poziom atramentu w drukarkach Lexmark Zxx

Autor: Wiesław Sowa (wiesieksowa_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 21:48:35 MET

Mam drukarkę Xerox C6 i w niej poziom tuszu jest badany
przy każdym teście. Jest to zrobione tak, że na środku drukarki umieszczony
jest czujnik dida świecąca (podczerwień) i fotodioda (lub foto tranzystor
lub fotorezystor), podczas testu drukarka przesuwa głowicę z pojemniczkami
kolejno obok tego czujnika, prześwietla pojemniczki z tuszem i na podstawie
natężenia odebranego
światła (oczywiście uwzględniając kolor) podaje informację o poziomie
tuszu - więczej tuszu mniej światła.

Użytkownik VOYAGER <voyager46_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:92polu$7bv$4_at_news.onet.pl...