Re: Co kupic - Płyty główne

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 21:34:35 MET

The MARCiN wrote:

>Cześć po wielu długich mieisącach mogę w końcu zmienić swojego
>wysłużonego P166 MMX na coś szybszego. Wybrałem Celerona 600 i tu
>mam do Was pytanie jaka płyte wybrać. Chciałbym aby można było
>później zainstalowć na płycie np Pentium III

Jesli planujesz p3 to ZADNA z tych co wymieniles , no chyba ze P3 na magistrali
100MHz , bo 133MHz + iBX to troche klopotow ze szmelcem(czytaj syfgejt i
badziewne grafiki) a o VIA pod Intela ZAPOMNIJ jesli chcesz miec przyzwoitego
kompa.

>Chodzi mo o płytę na fc-pga. Zależy mi na cenie płyty aby była jak
>najtańsza. Oto co mogę zakupić:
>Abit VH6 VIA UDMA 66 + sound - 386 zł
>Acorp VIA UDMA 66 - 366

tak i tak , kolejnosc prawidlowa :)

>ECS (Compaq) VIA 69 ATX - 414
>Procomp Via 100 - 329
>Procomp Via 133
>Procomp i810 ATX - 380

SZITY

>Super Grace Via 100 - 269
>Super Grace Via 133 - 322

nie widzialem takich.

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not