Poziom atramentu w drukarkach Lexmark Zxx

Autor: VOYAGER (voyager46_at_interia.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 16:14:33 MET

Niedawno kupilłem sobie Lexmark Z32 (dwuglowicowa) i mam male pytanie w
zwiazku z jej Programem kontrolnym - taki fajny programik, co pokazuje ile
jeszcze jest tuszu w ktorym pojemniku. I wlasie tu mam pytanie: na jakiej
podstawie ow program wie, ile jeszcze zostalo tuszy? Jest to jakos
szacowane, wazone (?) czy jeszcze w inny sposon okreslane. To dla mnie
wazne. Nie wiem, jak na mojej Z32 (mam ja naprawde dopiero kilka dni), ale
moj znajomy ma Z11 (jednoglowicowa) i twierdzi, ze kiedys w tym programie
mial 50% pojemniczka pelne, a w rzeczywistosci tusz w drukarce sie skonczyl.
Innym znow razem mial na rysunku 0% tuszu, a drukowal duzo i tuszu na
wszystko starczylo... jeszcze przez 3 miesiace.
Jak to jest?

Pozdrawiam,

--
-=<VOYAGER>=-