Re: Poziom atramentu w drukarkach Lexmark Zxx

Autor: Robwild (robert_dz_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 11:43:59 MET

Witam !

>Niedawno kupilłem sobie Lexmark Z32 (dwuglowicowa) i mam male pytanie w
>zwiazku z jej Programem kontrolnym - taki fajny programik, co pokazuje ile
>jeszcze jest tuszu w ktorym pojemniku. I wlasie tu mam pytanie: na jakiej
>podstawie ow program wie, ile jeszcze zostalo tuszy? Jest to jakos
>szacowane, wazone (?) czy jeszcze w inny sposon okreslane.

Poszukaj w archiwum grup dyskusyjnych, problem ten byl poruszany
juz kilka razy.
Mysle, ze w serii Zxx jest to samo co w 3200. Program liczy wydrukowane
punkty i zapisuje je w pliku Win.ini w sekcji dotyczacej Lexmarka
wartości liczbowe Yellow, Megenta, Cyan, i Black okreslaja
poziom na rysunku zbiorniczka. Wystarczy zapisac liczby i po, np.
reinstalacji systemu skorygowac win.ini i poziom bedzie taki sam.
IMHO niekiedy pokazywany poziom rozni sie znacznie od faktycznego.
Traktuje wie go jako orientacyjny, aby nabic pojemnik zanim poziom
spadnie do zera.

Pozdrowienia Robert