Re: Zoltrix cobra - problemy

Autor: Mirek (miroslaw_sobiesiak_at_go2.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 23:18:28 MET

tasiorsa_at_poczta.fm (Krzysztof Kwasniewicz) napisal w
<92kr1h$acl$1_at_news.onet.pl>:

>To Ty uwazasz ze im lepszy sprzet trzeba miec tym lepiej??????
>I widac ze sie nie orientujesz. Jesli modem jest dobry (czytaj
>spelnia wszystkie funkcje sprzetowo) to wystarczy mu nawet 386.
>Natomiast wszystkie "badziewa" stanowiace namiastke modemu musza
>wykonywac softowo (czyli Winda za pomoca procka) dlatego nazywaja
>sie WinModem'y i chodza tylko pod darem Billa :))))))))))
>A co do kompa to mam PIII 500 na ASUS CUSL2 wiec ta uwaga chyba nie
>do mnie
>:))))
>
>Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
> [...]

Szanowny kolego Krzysztofie!

Nie uważam, że im lepszy sprzęt tym lepiej, ale potrafię czytać
i czytam na pudełku i w dokumentacji od modemu, że minimalne
wymagania to P166 MMX. A na początku wątku Łukasz Wesołowski napisał
że ma procesor 486. Więc kto tu się nie orientuje?
Dodam tylko, że właśnie ja mam tylko P166 MMX i jestem bardzo zadowolony
ze swojego modemu i jest wart swojej ceny.
Natomiast Łukaszowi doraźnie proponuję ustawić we właściwościach
modemu opcję "łącz tylko przy tej prędkości" i eksperymentalnie
dobrać tę przy której procesor będzie się wyrabiał.

--
Pozdrawiam
Mirek