Problem z prockiem i plyta gł.

Autor: Krzysiek P. (kapier_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 23:33:47 MET

Mam taki dziwny problem: mam procek K6 - 2 400 (tak jest wyryte na obudowie
procka) i pł. gł. Fic 503+.
Jak ustawie plyte na 400 MHz to normalnie plyta widziala 400 MHz, ale
pojawialy sie zwisy w windzie. Byly to typowe zwisy dla sytucji podkręconego
procka, wiec zmiejszylem na 380 MHz. Zwisy znikly i tak zostawilem, ale
teraz przydaloby mi sie conajmniej te 20 MHz.
Nie wiem dlaczego sie tak dzieje, skoro procek na 100% jest 400MHz, a plyte
tez dobrze ustawilem.
Dzieki za wszelkie porady!