Re: Dźwięk na AOpen AK33 (VIA KT133)

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 17:58:57 MET

Michał Młynarczyk wrote:

> Nie warto się przesiadać na takie badziewie z SB64. Zastanów się, czy
> nie lepiej kupić jakąś płytkę na Yamasze 744 (np. ATrend coś takiego
> robił) albo SB128. Za max. 100zł masz naprawdę niezły dźwięk.

Jeżeli SB64 to badziewie względem SB128 to na pewno ich nie porównywałeś:
Miałem obie (ale SB64g) i tylko w jednym PCI jest lepsza od ISA - można
uśpić komputer - ale to wszystko ;-(
Przede wszystkim ISA mniej obciąza procesor - np. film odtwarzany na SB64g
mniej rwie niż odtwarzany na SB128 (ale pewno to wina CHIPsetów na których
testowałem - TX oraz BX)
Moim zdaniem SB128 to nieporozumienie: wybór powinien być pomiędzy SB64 a
Live!

--
Szczęśliwego Nowego Roku i udanej zabawy sylwestrowej, życzy:
|		 'Krzys' Pawleta		|