Odp: Zoltrix cobra - problemy

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 00:31:40 MET

> Od ponad roku mam Zoltrixa i złego słowa nie mogę powiedzieć.
> Przede wszystkim kolega ma za wolny procesor, 486 to za mało
> Minimalne wymagania to P166 MMX.
To Ty uwazasz ze im lepszy sprzet trzeba miec tym lepiej??????
I widac ze sie nie orientujesz. Jesli modem jest dobry (czytaj spelnia
wszystkie funkcje sprzetowo) to wystarczy mu nawet 386. Natomiast wszystkie
"badziewa" stanowiace namiastke modemu musza wykonywac softowo (czyli Winda
za pomoca procka) dlatego nazywaja sie WinModem'y i chodza tylko pod darem
A co do kompa to mam PIII 500 na ASUS CUSL2 wiec ta uwaga chyba nie do mnie
:))))

Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm
"Mowa jest srebrem, a milczenie to.. kasiora" - F. Kiepski