Teac 4/4/32

Autor: Tomasz Milewski (tomail_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 15:15:58 MET

Witam!

Jestem szczesliwym posiadaczem tego urzadzonka od kilku
dni. Na dobry poczatek spartaczylem pierwsza plyte ale
po treningu na CD-RW jest juz lepiej:-).
Mam pytanie o ustawienia buffora i VCACHE,
u mnie przy 64 MB RAM'u vcache :
min-512
max 4096
jakie sa najbardziej korzystne?
poza tym do tej pory nagrywam z predkoscia x2
poniewaz przy x4 pojawia sie 'buffer underrun'
jaki jest tego powod? zadne programy w tle nie pracuja.
czy ma na to wplyw jakosc plyty? moj RW to Verbatim.
Nagrywarka jest na drugim kanale jako single.

Pozdrawiam!

Oby w przyszlym roku ceny sprzetu rosly odwrotnie
proporcjonalnie do jego mocy !

TM