Re: problem z siecia

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 15:10:18 MET

From: "Bolesław Maliszewski" <Bolo5968_at_poczta.onet.pl>

> Mam problem z polaczeniem dwoch kompow w siec:

(.......)

> W obu kompach ustwilem mozliwosc udostepninia katalogow i drukarek. W obu
> komputerach udostepnilem rowniez po jednym katalogu. Oba kompy przypisalem
> do tej samej grupy roboczej.
> Ustawilem logowanie do sieci podstawowej na: "logowanie windows".
> Pomimo tych wszystkich zabiegow oba komputery nie "widza" sie na wzajem w
> sieci.
> Probowalem w obu ustawic logowanie do sieci podstawowej na "Klient sieci
> Microsoft Networks". To niestety rowniez nie pomaga.
>
> Prosze o pomoc w rozwiazaniu mojego problem.

na pocztek sprawdz czy kabel nie jest gdzes w srodku zlamany
z jeden strony mala zaroweczke z drgiej baterie
pozniej jesli sam zakladales koncowki sprawdz czy dobrze zalozyles
czy dobrze jest dobrze ekran zalozony a kabel synalowy nie przylega
we wnetrzu kocowki do jej scianek tylko dobrze wchodzil w taki bolec
podobny do kocowki wkladu do dlugopisow
rowniesz jesli masz taki program lanchat sprawdzic czy to wina
konfiguracji czy kabal dziala on niezaleznie od konfiguracji
sieci w windowsie jest to program do kadania przez siec lokalna
gdy nic nie pomaga
wywal wszystkie sterowniki do karty sieciowej, ustawienia sieci
i wylacz kompa wyjmij karty sieciowe uruchom jheszcze raz kompy bez kart
sieciowych
wylacz wloz karty sieciowe zainatalu sterowniki paozniej protokol TCP/IP
przydziel numery IP np 192.168.1.1 a na drugim 192.168.1.2
maske 255.255.255.0
i dopal jeszcze raz

sorry za maly haos w moim liscie

powodzenia