Re: Teac 4/4/32

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 20:40:37 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) Tomasz Milewski byl tak zapity, ze
napisal cos takiego....
: Jestem szczesliwym posiadaczem tego urzadzonka od kilku
: dni. Na dobry poczatek spartaczylem pierwsza plyte ale
: po treningu na CD-RW jest juz lepiej:-).

:) Tez go mam :)

: Mam pytanie o ustawienia buffora i VCACHE,
: u mnie przy 64 MB RAM'u vcache :
: min-512
: max 4096
: jakie sa najbardziej korzystne?

Ech... zainstaluj sobie pierwsza lepsza dystrybucje linuxa wraz z
cdrecordem i problem z glowy... ja ostatnio nagrywalem plyte RW bez
bufora RAM (tylko te 1,27MB w Teac'u) - robilem co sie dalo - odpalilem
X'y, zaczalem sie bawic Netscape'em, GIMPem, pod konsola kopiowalem 3
pliki z dyskow... plytki nie zpartaczylem - nagrala sie cala :()

Oto potega Linuxa :) A zainstalowadc warto, bo naprawde jest swietny :)

: poza tym do tej pory nagrywam z predkoscia x2
: poniewaz przy x4 pojawia sie 'buffer underrun'

Ja tego pod linem jeszcze nie mialem :> (pod winda widzialem to 10x... o
10x za duzo... )

: jaki jest tego powod? zadne programy w tle nie pracuja.

Zdefragmentuj dysk, wywal wszystko z autostartu, jak chcesz to wejdz z
trybu awaryjnego :P I tak to nic nei da - to jest Windows :)

: czy ma na to wplyw jakosc plyty? moj RW to Verbatim.

Ech... wytrzymalosc to ~1000 zapisan wg. produccenta... :)

: Nagrywarka jest na drugim kanale jako single.

A moja jako slave z ASUSem :) Korzystam z obu na raz, z tym, ze ASUSa
odpalam spod uesera, a TEAC idzie spod roota - i asus sie rozpdza, nawet
nie zahoguje magistrali... wszystko ladnie :)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>______+480607397423__|
|______________WWW: www.moze.kiedys.zrobie.pl________________#tychy_|