Re: Teac 4/4/32

Autor: El presidente (postmajster_at_interia.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 20:20:40 MET

On Sat, 30 Dec 2000 15:15:58 +0100, Tomasz Milewski
<tomail_at_friko6.onet.pl> wrote:

>u mnie przy 64 MB RAM'u vcache :
>min-512
>max 4096

Moim zdaniem zbyt mało, przy takim ramie daję:
minfilecache=4000
maxfilecache=20000

>jakie sa najbardziej korzystne?

Optymalne - jak podałem.

>poza tym do tej pory nagrywam z predkoscia x2
>poniewaz przy x4 pojawia sie 'buffer underrun'

Jaki masz procesor ? Ja przy p200MMX nagrywam x4 i nie przerywa (bez
innych programów w tle).

>jaki jest tego powod? zadne programy w tle nie pracuja.
>czy ma na to wplyw jakosc plyty? moj RW to Verbatim.
>Nagrywarka jest na drugim kanale jako single.

Jakieś programy aktywne w tle, zbyt słaby procesor.