Re: lista winmodemow kompatybilnych z linuxem

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 00:27:29 MET

On 29 Dec 2000 11:57:12 GMT, gruesome [Artur Siekielski] wrote:

> To takie gdybanie: jak by sie zachcialo to bym poprawil. Czy choc raz cos
> takiego zrobiles?

raz.

> W sumie nie mozna sie przyczepic merytorycznie do Twoich odpowiedzi. Ale
> dziwne wydaje mi sie, ze na poprawnie dzialajacym sprzecie linux sie nigdy nie
> zawiesza. Nawet na sterownikach oznaczonych jako `experimental'. Czy

rotfl!

> developerom kernela nigdy sie nie zdarzylo napisac bugowatego sterownika
> powodujacego np. kernel panica z taka czestotliwoscia z jaka pojawia sie w

ty chyba zartujesz. masz moze rive ? zaladuj rivafb i pobaw sie troche
z trybami karty graficznej, najlepiej sprobuj obejrzec troche roznych
jpg'ow uzywajac czegos pod sdl. masz spora szanse na #gp lub cos rownie
zabawnego. testowane na nv3. wierz mi, takich jest wiecej.

> windowsach BSOD? Czy zawsze wszystkie sterowniki sa momentalnie poprawiane by
> byly dopasowane do reszty kernela?

zwykle.

> O co chodzi z tym `przynajmniej'? ;)

w linuxie tego nie ma. w kolejnej wersji kernela jakas funkcja moze
nie istniec lub dzialac inaczej. co prawda staraja sie tego nie robic,
ale czasem im to nie wychodzi.

> A co ze sterownikami, ktore otrzymaly certyfikat Microsoftu?

te sa ok, przynajmniej powinny.

> To u mnie podobnie (najlepsze jest to ze ten softmodem dziala).
> A co do akceleracji, to moze lepiej ze nie zrobili jej obslugi pod Linuksem
> ;-).

dlaczego ?