Re: lista winmodemow kompatybilnych z linuxem

Autor: gruesome [Artur Siekielski] (gruesome_at_go2.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 18:45:12 MET

Data: 29 Dec 2000 23:27:29 GMT, Identyfikator: trashcan man, Treść zeznania:

>raz.

I byla to pierdolka. Nikt nie przepisze od nowa drivera.

>rotfl!

Uzywalem takich wiele, teraz uzywam, i to w dosc waznych miejscach, np.:
kontorler dysku (ali1543c), karta dzwiekowa, modem :). I nigdy mi sie nie
zawiesilo. Zreszta na kilkudziesieciu komputerach wiem, ze sa takie uzywane,
i co? I nigdy nic sie nie powiesilo. Ostatnio zainstalowalem Windows 98 dla osoby,
ktora musi pisac w wordzie. I sie zdziwilem czestotliwoscia zawieszek i
niebieskich ekranow, a system byl czysty. Nie wiem, z czego tu sie smiac.
Takie sa fakty.

>ty chyba zartujesz. masz moze rive ? zaladuj rivafb i pobaw sie troche
>z trybami karty graficznej, najlepiej sprobuj obejrzec troche roznych
>jpg'ow uzywajac czegos pod sdl. masz spora szanse na #gp lub cos rownie
>zabawnego. testowane na nv3. wierz mi, takich jest wiecej.

Nie wiem co to #gp. I nie wierze, ze pada system. Nie mozna np. zdalnie sie
dostac?

>zwykle.

Ja np. do niedawna uzywalem tego samego patcha do kontrolera dysku, ktory
zostal napisany dal 2.2.10 (pojawil sie standardowo dopiero w 2.2.18), i jakos
nic sie nie dzialo.

>w linuxie tego nie ma. w kolejnej wersji kernela jakas funkcja moze
>nie istniec lub dzialac inaczej. co prawda staraja sie tego nie robic,
>ale czasem im to nie wychodzi.

Ano, to prawda.

>te sa ok, przynajmniej powinny.

Raz chyba pamietam sprobowalem wszystkie takie zainstalowac, zeby sprawdzic
czy to cos zmieni. Roznic nie zauwazylem.

>dlaczego ?

Nie, nie chodzi mi o to, ze linux sie nie nadaje do grafiki 3D. Po prostu
karta ma zalosne mozliwosci.

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /