Re: Ludzie pomocy!!!!!!!

Autor: Grzegorz Swiecanski (grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 19:58:31 MET

Witam i wspolczuje...
3 tygodnie sie meczylem z takim samym przypadkiem 1,5 miesiaca temu. Kupilem
nowego Durona 650 !!!
Teraz Cie nie pociesze... To proc !!! Wymienilem i wszystko OK !
U mnie jeszcze nie dalo sie dobrze zdekodowac mpg'kow - trzaski w glosnikach
( na 1 kanale ) i kaszana na ekranie ( raz wieksza raz mniejsza ) !

Mozesz miec 100% pewnosci ze to proc !

Pozdrawiam !!!

Jezeli masz jakies pomysly co do mojego problemu ( kilka postow nizej ) to
bylbym wdzieczny !!!

Grzesiek !

PS. Moze to ten sam proc ( ha ha ) ~!