Re: lista winmodemow kompatybilnych z linuxem

Autor: gruesome [Artur Siekielski] (gruesome_at_go2.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 12:57:12 MET

Data: 28 Dec 2000 20:35:25 GMT, Identyfikator: trashcan man, Treść zeznania:

>jasne, ze jest. tyle, ze moge to poprawic, jesli zechce.

To takie gdybanie: jak by sie zachcialo to bym poprawil. Czy choc raz cos
takiego zrobiles?

>nie o to mi chodzi. popatrz - kernel linuxowy zmienia sie dosc dynamicznie,
>zmienia sie semantyka poszczegolnych funkcji itd. dlatego 1. ktos moze
>o czyms zapomniec, i 2. jest taka zasada, ze jesli ktos cos zmienia,
>to zmienia tez drivery ktore tego czegos uzywaja.

W sumie nie mozna sie przyczepic merytorycznie do Twoich odpowiedzi. Ale
dziwne wydaje mi sie, ze na poprawnie dzialajacym sprzecie linux sie nigdy nie
zawiesza. Nawet na sterownikach oznaczonych jako `experimental'. Czy
developerom kernela nigdy sie nie zdarzylo napisac bugowatego sterownika
powodujacego np. kernel panica z taka czestotliwoscia z jaka pojawia sie w
windowsach BSOD? Czy zawsze wszystkie sterowniki sa momentalnie poprawiane by
byly dopasowane do reszty kernela?

>wina kiepsko napisanych sterownikow. to, ze system jest toporny to juz
>inna sprawa. pod windows masz przynajmniej jakies ustalone api z ktorego
>drivery moga korzystac.

O co chodzi z tym `przynajmniej'? ;)
A co ze sterownikami, ktore otrzymaly certyfikat Microsoftu?

>ja tez. jakos wszystko dziala, z wyjatkiem akceleracji 3d, ktora zreszta
>nie jest mi specjalnie potrzebna.

To u mnie podobnie (najlepsze jest to ze ten softmodem dziala).
A co do akceleracji, to moze lepiej ze nie zrobili jej obslugi pod Linuksem
;-).

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /