Re: Szanowni grupowicze... zalamalem sie

Autor: onkel jurak (onkel_jurak_at_justmail.de)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 20:18:13 MET

"Michal Talaga" <michal.talaga_at_bcc.com.pl> schrieb im Newsbeitrag
> A ja to widze tak:
[...]
> WinMe wcale nie jest taki popularny (a dla czego? bo sie wiesza, jest
> wolniejszy i ogolnie gorszy od wszystkich innych systemow MS
> Michal

a ja widze, a raczej widzialem to tak, ze dokladnie w identyczny sposob
komentowano win98, a potem 98se. teraz krzyczy sie by pozostac przy 98se
(tym gorszym od 98 - tym gorszym od 95os2 - tym gorszym od 95) przyjzyj sie
naglowkom nad postami. gdyby nie microsoft, to zapewne nie bylo by tej
grupy, a gdyby jednak, to z pewnoscia nie pisaliby tutaj ci sami ludzie. ci
ktorzy szczekaja teraz na ms, to w wiekszosci ( na wszelki wypadek
podkresle - W WIEKSZOSCI) ci, ktorzy nie doszliby do tego, by zajac sie
maszynami kiedykolwiek, gdyby ms przyjal inna linie swego rozwoju, niz
wlasnie ta, polegajaca na tym, ze maszyny trafily pod strzechy. jesli ktos
ma zamiar upierac sie przy czym innym, - jego sprawa. moje zdanie trudno
bylo by raczej zmienic :-)
udanego sylwestra wszystkim grupowiczom zycze i pozdrawiam.
jurek