Re: Siec-pytanko

Autor: gruesome [Artur Siekielski] (gruesome_at_go2.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 12:57:14 MET

Data: Thu, 28 Dec 2000 16:48:01 +0100, Identyfikator: Grzegorz Ostrowski, Treść zeznania:
>mieszkajaca
>jest
>
>1. Windows 98 SE lub ME na Twoim komputerze (jej komputer może mieć 95, 98,
>NT, 2000 lub 3.11).

A juz myslalem, ze Bill utracil monopol ;)
Zdecydowanie najlepsze i najbardziej bezproblemowe rozwiazanie to kupno 486
8MB (bez dysku i monitora) i postawienie jakiejs jednodyskietkowej
dystrybucji linuksa (po dolozeniu dysku mozna jeszcze wiele ciekawych rzeczy
zrobic :)

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /