Re: Siec-pytanko

Autor: Grzegorz Ostrowski (Grzegorz.Ostrowski_at_gros.com.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 16:48:01 MET

> mam dostep do internetu przez kablowke (lacze stale) i kolezanka
mieszkajaca
> pietro wyzej spytala sie czy moze sie do mnie dolaczyc i korzystac z
> internetu (abonament wtedy poszedlby na dwoje). Pytanie wiec brzmi: czy
jest
> to mozlwe i w jaki sposob??

1. Windows 98 SE lub ME na Twoim komputerze (jej komputer może mieć 95, 98,
NT, 2000 lub 3.11).
2. Dołozyć kartę sieciową (Skrętka lub kabel koncentryczny) do jej i Twojego
komputera
3. Połączyć oba komputery odpowiednim kablem
4. Zainstalowac drivery do kart na każdym kompie
5. Uruchomić udostepnianie połączenia Internetowego na Twoim komputerze
6. Skonfigurować TCP/IP na Twoim kompie jako 192.168.0.1 z maską
255.255.255.0
7. Skonfigurować TCP/IP na jej kompie jako np. 192.168.0.10 z maską
255.255.255.0 i DNS na Twój adres 192.168.0.1

Przy konfiguracji sieci pamiętaj aby zakładka Identyfikacja była odpowiednio
wypełniona, tzn. rózne nazwy komputerów i identyczna nazwa grupy roboczej.
9. Zresetować komputry i możecie hulac do woli... w Internecie oczywiście.
Powodzenia

GO.