Re: Siec-pytanko

Autor: Rafal (Rafal.9413849_at_pharmanet.com.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 16:50:29 MET

Witam,
Nie wiem jakiego modemu kablowego uzywasz i jak to u ciebie wyglada, ja mam
SURFboard`a SB3100i (General Instrument); najprawdopodobniej modem masz
podlaczony do karty sieciowej w twoim kompie wiec:
1. a kolezanka aby ladna? a mila? :) bo jak nie to sobie odpusc :)))
2. w instrukcji do mojego modemu jest opisana mozliwosc podlaczenia przez 1
modem max 32 uzytkownikow - musisz miec huba, ktorego podlaczasz do modemu
specjalnym kablem; jesli dobrze tlumacze to skrosowanym (crossover ethernet
cable) i od huba zwyklym kablem do ethernetu podlaczasz kompy
3. kazdy komp musi miec karte sieciowa
4. najprawdopodobniej nie zrobisz tego bez wiedzy providera - tak mowili u
mnie w Poznaniu i podobna uwaga jest w instrukcji - admin musi skonfigurowac
u siebie modem dla wielu uzytkownikow
4. U mnie dorogo to nie wychodzi dodatkowo jakies 10 zeta na miesiac
5. swoja droga ile placisz i w jakim miescie?
6. rozwaz jeszcze raz p. 1
Pozdrav
Rafal