Drukarka jeszcze raz...

Autor: Henryk Marczak (hemaru_at_go2.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 21:47:23 MET

Witam serdecznie!

Inny problem z tą sama drukarką...
Jak już pisałem (na razie bez odpowiedzi), komputer i drukarkę HP DJ 695C
włączam wyłącznikiem listwy
zasilającej. Często po uruchomieniu funkcji "Drukuj" (nie za każdym razem)
pojawia się komunikat o treści:

"Power button was not used to power off printer.
If the printer was printing when it was powered off,
The life of the print cartridges may be reduced."

Po naciśnięciu "OK" komunikat znika i nastęouje drukowanie.
Jak już pisałem, moja znajomość angielskiego jest żadna, i próby tłumaczenia
nie prowadzą do sensownej tresci. :(

Jeśli ktoś się zlituje i poinformuje mnie, co ta maszyna odemnie chce, będę
przez tydzień myslał tylko o nim i w dodatku bardzo dobrze. ;)

--
Hemar
Hemaru_at_go2.pl