Re: Drukarka jeszcze raz...

Autor: + Paweł (HpHaulos_at_kki.net.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 22:19:54 MET

Henryk Marczak napisał:

> Witam serdecznie!
>
> Inny problem z tą sama drukarką...
> Jak już pisałem (na razie bez odpowiedzi), komputer i drukarkę HP DJ 695C
> włączam wyłącznikiem listwy
> zasilającej.

A cóż to za metoda ?

Wyłączałbyś tak swój telewizor? Zestaw stereo ?

> "Power button was not used to power off printer.
> If the printer was printing when it was powered off,
> The life of the print cartridges may be reduced."

W wolnym przekładzie:

"Do wyłączenia drukarki nie użyto jej wyłącznika.
Jeśli drukarka drukowała w czasie, gdy została wyłączona,
może to doprowadzić do skrócenia okresu użytkowania zestawu
wydrukowego."

(zestaw wydrukowy = pojemnik na toner, z bębnem lub bez, zaleznie od
konstrukcji)

Czyli mówiąc po naszemu będziesz musiał szybciej 'toner' kupić.

+ Paweł