Re: skaner - ale jaki?

Autor: Maciej Wyczawski (mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 22:36:39 MET

Użytkownik "Grzegorz Kochan" <eu07_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Wlasnie przymierzam sie do zakupu skanera i bylem juz prawie
> zdecydowany na AGFE Snapscan 1236u, ale zaczynam miec watpliwosci co
> do slusznosci tej decyzji :( Coraz wiecej ludzi zachwala produkty
> Plusteka, szczegolnie modele U12/UT12. Czy faktycznie sa one tak dobre
> i moga konkurowac z produktami Agfy?!
> Skaner ma byc wykorzystywany glownie na potrzeby www, a to czy ma
> przystawke do slajdow jest malo istotne.

Mam Plusteka i sobie go chwalę. To co piszesz w ostatnim zdaniu może się
zmienić. Rozważ, że przystawka jest do materiałów transparentnych a więc
negatywy filmowe również. Można pstryknąć zdjęcie i niekoniecznie robić
odbitki aby efekt umieścić na www.

 ==         MACIEK           ==
 ==  mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl  ==