Re: czy SDI może odbierać faksy?

Autor: Jaromir Swierczynski (info_at_opty.com.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 22:49:15 MET

Użytkownik Wojciech Wrodarczyk <W.Wrodarczyk_at_ic.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:92djtj$des$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> a dlaczego w mercedesie za miliard nie ma kserokopiarki?
> :) pozdrawiam

Wojciechu!
Przyznam, że nie wiem dlaczego w tych mercedesach nie ma kserokopiarek (bo
przecież faksy - a to mnie akurat interesowało - telewizory, telefony,
lodówki, komputery, odtwarzacze CD, itp. czasem są ;-)))
Jeżeli koniecznie chcesz odpowiadać na posty nawet kiedy nie masz nic do
powiedzenia to proponuję Ci raczej dołączenie do grupy kolegów, którzy
zazwyczaj w takich wypadkach piszą RTFL lub NTG. Jest to dość bezpieczny
sposób udziału w dyskusji i nie wymaga specjalnego poczucia humoru ;)
Pozdrawiam
Jaromir
P.S.
Pozwolisz, że przy okazji zapytam Cię jako fachowca - dlaczego zawsze razem
z samochodem muszę przymusowo kupować zapalniczkę i popielniczki!?