Re: skaner - ale jaki?

Autor: Jack_Sky (jackysky_at_polbox.com)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 20:40:24 MET

Użytkownik Maciej Wyczawski <mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:92dnka$fbn$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...

> Użytkownik "Grzegorz Kochan" <eu07_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam Plusteka i sobie go chwalę. Można pstryknąć zdjęcie i niekoniecznie >
>robić odbitki aby efekt umieścić na www.

Prosilbym o opis tej czynnosci. Tzn. pstrykam zdjecia, koncze film i co dalej ?
Jak wyciagne film z aparatu to go przeswietle. Prosze o oswiecenie , bo mam ten
skaner ( Plustek optic pro ut 12 ) i jestem z niego maxymalnie zadowolony ,ale
taka mozliwosc ( niczym aparat cyfrowy ) powalila by mnie dokumentnie.

Pozdrawiam
Jacek