Re: skaner - ale jaki?

Autor: Jacek J (jacenty_at_post.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 22:18:14 MET

----- Original Message -----
From: Maciej Wyczawski <mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Sent: Wednesday, December 27, 2000 10:36 PM
Subject: Re: skaner - ale jaki?

> Użytkownik "Grzegorz Kochan" <eu07_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> >
> Mam Plusteka i sobie go chwalę. To co piszesz w ostatnim zdaniu może się
> zmienić. Rozważ, że przystawka jest do materiałów transparentnych a więc
> negatywy filmowe również. Można pstryknąć zdjęcie i niekoniecznie robić
> odbitki aby efekt umieścić na www.

Co prawda nie mam Plusteka, ale mam przed soba ostatni numer Chipa, a w nim
reklamy: Plustek, Mustek i Primax. Najlepsza reklama to Plustek.
Miedzy innymi te dwa modele UT12 i PT12 . Technologia Pixel by Pixel * Układ
CCD.
Wlaśnie ten CCD, dzięki niemu skanuje obiekty 3D. Jest też nowość U24
(1200 - 2400dpi), ale nie ma przystawki. U to USB, a P to p. drukarkowy.

Właśnie ta przystawka, to jest to najważniejsze, a te dwa modele mają
wbudowana
przystawkę do slajdów i negatywów.

Nie dzisiaj, jutro, a może za jakis czas mam zamiar kupić skaner z
przystawką.
Ale jak wiadomo postep, nowe modele i najlepiej przejrzeć WWW producentów.
Plustek zapowiada nowe modele.

Jacek J jacenty_at_post.pl

p.s. aha, jeszcze WWW.phototaxi.com.pl lub fototaxi, tam jest opisany
proces skanowania ze negatywów.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet