Re: Zestaw za 8000-9000 zl

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 23:59:34 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) MGB byl tak zapity, ze napisal cos
takiego....
: >okolo 800 zeta bodajze
:
: A nawet moze wiecej...

a dziabnalem sie :) Tak sobie zgaduje ;) pozatym Abit i Soltek kosztowaly
ostatnio ~750 zet wiec sie zasugerowalem ;)

: >wymiekam... nie mam zielonego pojecia ile kosztuje... :) zgadujac - cos
: >kolo 800-1000 :)
:
: 750 2 tyg. temu :)

qrcze... ja jakis nieobeznany chyba ;)

: >Albo 256 - przecie ostatno stanialy (chociaz warto byloby poczekac na
: >koniec goraczki swiatecznej :) ). Moze Kingston - tez sa swietne :)
: >liczmy 450 za jedna kosc 128.
:
: Co ??? Kofanie, 300-350 blizsze prawdy :)

Jeszcze lepiej... to moze od razu 3 kostki? ;)

: >~1400 zet
:
: AFAIK wiecej, spojrz na jego parametry...

17" afaik, i tej ceny jestem pewien, bo dokladnie tego kupowal moj kuzyn
i kosztowal dokladnie 1460 pln brutto - Videobit w Tychach.

: >Sorki, ale w cd-rom'ach TEAC jest zdecydowanie lepszy... widzialem 3
: >zrabane cdromy plex'a, z to zadnego teac'a :) okolo 250 zet
:
: Hm hm... no nie wiem.. powiedzmy ze masz racje :)

Lepszego cd-roma nei ma i juz :)

: >Sony w podobnej cenie (lub ciut wiekszej ;) ), ze wzmocnieniem basow i
: >efektow ala surround.
:
: I tak sie nie umywaja do Senheissera :)

Klucilbym sie... mam duzy sentyment do Sony - mam jej sluchawy (takie 30W
nauszniki :) ), mam jej przepakowanego discmana z 1995 roq (sluzyl caly
czas wiernie, az do 21.XII.2000, az biedak wyzional ducha podczas sluzby
- 6 godzin pracowal w samochodzie i szlag go trafil :((( Ale to byl
soniak pakowany jako "Koss" (cala elektornika soniaka).

: >: Obudowa Enlight 7237
:
: 300
:
: >: Mysz Logitech MosueMan Optical
:
: 180
:
: >: Klawiaturwa Logitech OEM
:
: 60
:
: >: Podkladka pod nadgarstek 3M zelowa...
:
: 50 dlamyszy..
:
: >Te 4 razem to max 500 zet.
:
: Khem :)

no... max 600 ;)

: >A k. grafiki? :P
:
: Dlatego nie napialem ze sprzet niesprecyzowanego zastosowania... w
: ciemno dalbym G400...

jakbym byl pewny ze biuro/brak-gier-3d to bym bral G450 Dualheada i dwa
monitory :)

: >(2700 zet...) :) A na serio to jako grafike to Leadtek'a Geforce 2 MX 32
: >SGRAM - ~700 zet - skoro ma sie nei grac. Jesli bedzie duzo 3D to cus z
: >wyzszej polki - tego kreatywnego :)
:
: Jak nie do grania to Matrox.

A jak do grania to jakis GF :)

: >Kwestia gustu, jednak za taka kase sprzet jest juz calkiem calkiem... ale
: >gdyby to bylo 20000 pln to byloby jeszcze fajniej ;>>>
:
: GDzie ty widzilaes plyty dual pod TB ? :)))))

ja cos takiego mowilem? :) Ale za taka kase mozna kupic TB 1,4GHz i po
krzyku :)))

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>______+480607397423__|
|______________WWW: www.moze.kiedys.zrobie.pl________________#tychy_|