Re: Zestaw za 8000-9000 zl

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 20:13:28 MET

Hi!

Witold Wilk <maniack_at_tychy.com> napisales(as):

>Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) MGB byl tak zapity, ze napisal cos
>takiego....

Nie pisze po pijaku na grupy :) Poza tym naprawde rzadko ejstem wciety
:)

>okolo 800 zeta bodajze

A nawet moze wiecej...

>wymiekam... nie mam zielonego pojecia ile kosztuje... :) zgadujac - cos
>kolo 800-1000 :)

750 2 tyg. temu :)

>Albo 256 - przecie ostatno stanialy (chociaz warto byloby poczekac na
>koniec goraczki swiatecznej :) ). Moze Kingston - tez sa swietne :)
>liczmy 450 za jedna kosc 128.

Co ??? Kofanie, 300-350 blizsze prawdy :)

>~1400 zet

AFAIK wiecej, spojrz na jego parametry...

>Sorki, ale w cd-rom'ach TEAC jest zdecydowanie lepszy... widzialem 3
>zrabane cdromy plex'a, z to zadnego teac'a :) okolo 250 zet

Hm hm... no nie wiem.. powiedzmy ze masz racje :)

>Sony w podobnej cenie (lub ciut wiekszej ;) ), ze wzmocnieniem basow i
>efektow ala surround.

I tak sie nie umywaja do Senheissera :)

>: Obudowa Enlight 7237

300

>: Mysz Logitech MosueMan Optical

180

>: Klawiaturwa Logitech OEM

60

>: Podkladka pod nadgarstek 3M zelowa...

50 dlamyszy..

>Te 4 razem to max 500 zet.

Khem :)

>A k. grafiki? :P

Dlatego nie napialem ze sprzet niesprecyzowanego zastosowania... w
ciemno dalbym G400...

>(2700 zet...) :) A na serio to jako grafike to Leadtek'a Geforce 2 MX 32
>SGRAM - ~700 zet - skoro ma sie nei grac. Jesli bedzie duzo 3D to cus z
>wyzszej polki - tego kreatywnego :)

Jak nie do grania to Matrox.

>Kwestia gustu, jednak za taka kase sprzet jest juz calkiem calkiem... ale
>gdyby to bylo 20000 pln to byloby jeszcze fajniej ;>>>

GDzie ty widzilaes plyty dual pod TB ? :)))))

--
Pozdrawiam !!!
MGB