Re: Zestaw do oceny :)

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 00:35:08 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) Pawel Sawicki byl tak zapity, ze
napisal cos takiego....
: - plyta = Asus CUSL2-C

ASUS K7A bodajze ;) Albo Soltek KT75+. Albo jakis Abit na SocketA...

: - procek = Pentium III 866 FCPG C-mine

Moze lepiej Duron'a/Thunderbird'a? No chyba ze jestes zatwardzialy
intelowiec, co woli gorsze za drozej :)

: - dysk = IBM 60 GB DTLA 100/7200

Spoko... byle nie made in Romania :) Na system mozna tez kupic sobie
jakiegos SCSI ;>

: - pamiec = 2 * 128MB 133 Mhz
: - grafika = Creative Labs GeForce 2 GTS
: - DVD = Creative Labs DxR3 ( karta + DVD-ROM )
: - mysz = Trus Ami Mouse Wireless Scroll

wez pozadnego Logitecha, nie jakies "trusty" :)

: - klawiatura = Tust Wireless Keyboard

podobnie - Logitech Wireless... ewentualnie polecam pewien przerobiony
model Chicony... osobiscie widzialem tylko jeden w zyciu -
bezprzewodowka. Zmodyfikowana wersja KB7903 - ktora sam posiadam i jestem
cholernie zadowolony - najwygodniejsza jaka uzywalem... prawde mowiac to
Logitech IMHO _WYMIEKA_ przy jej ergonomii. A moja jest ostro
wykorzystywana, wiec mozna sie nia zainteresowac. Jest to lamana
profilowana klawiaturka... do tego jest wersja wireless... jesli gdzies
bedziesz taka widzial (lub nawet wersje kablekowa :) ) to bierz bez
zastanowienia. Moje odczucia sa swietne po przetestowaniu roznych
"generic", Logitech, Microsoft itp "badziewiow". :) Kosztowaa 80 zet
(przewodowa, 1,5 roq temu) lub 190 (bezprzewodowka).

: - zip = Zipe NEC 100 ( mam wszedzie indziej 100, nie chce 250)
: - monitor = 17" i dalej nie wiem, prosze o porade :)

Philips 107B, LG Flatron lub 757 Studioworks... te moge Ci polecic bo z
tych korzytalem wiuelokotnie (a sam mam LG 575N - 15" ) i sa to swietne
monitory. Nie oszczedzaj na tym sprzecie i kup dobra 17". Warto tez
zobaczyc w sklepie jak toto wyglada, czy osd dziala, czy obraz ostry, czy
ogolnie wszyskto pasuje :)

: - stacja dyskietek = standard

firma to NEC/TEAC jesli juz :)

Skoro masz kase, to moze od razu warto sobie sprawic TEAC CDW54E 4x4x32 -
taka nagrywareczka za ~500-600 zl. Jest tania i dobra :)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>______+480607397423__|
|______________WWW: www.moze.kiedys.zrobie.pl________________#tychy_|