Re: Zestaw za 8000-9000 zl

Autor: gruesome [Artur Siekielski] (gruesome_at_go2.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 22:23:00 MET

Data: Tue, 26 Dec 2000 23:59:34 +0100, Identyfikator: Witold Wilk, Treść zeznania:

>: >Sony w podobnej cenie (lub ciut wiekszej ;) ), ze wzmocnieniem basow i
>: >efektow ala surround.
>:
>: I tak sie nie umywaja do Senheissera :)
>
>Klucilbym sie... mam duzy sentyment do Sony - mam jej sluchawy (takie 30W
>nauszniki :) ), mam jej przepakowanego discmana z 1995 roq (sluzyl caly
>czas wiernie, az do 21.XII.2000, az biedak wyzional ducha podczas sluzby
>- 6 godzin pracowal w samochodzie i szlag go trafil :((( Ale to byl
>soniak pakowany jako "Koss" (cala elektornika soniaka).

Mowisz tak, jakbys sie wstydzil, ze to Koss. Prawda jest taka ze nie ma ona
nic wspolnego z Sony, a sama firma jest jedna z najlepszych w dziedzinie
robienia dobrych sluchawek.
A co do Sennheisera to rzeczywiscie nic lepszego nie ma... (no moze zalezy co
kto lubi ja np. przy sluchania mp3 nigdy nie znieksztalcam dzwieku equalizerem
czy innymi 3d-surroundami :)

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /