Intel z celkiem na...

Autor: Sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 19:49:20 MET

No wlasnie, na co zamienic? Wczoraj razem z moim rozmowca doszlismy do
wniosku, ze przydaloby sie wymienic plyte w moim kompie. Jednak taniejace
caly czas procki kusza mnie, zeby i jego wymienic :) Obecnie mam:
celeron 466
plyta ATX Intel 82443ZX AGPset + dzwiek
HDD Samsung 10,2 GB
Riva TNT2 M64 32MB
wypalarka Teac i CD tez Teac
-- no i okolo 450zl (reszte ewentualnie na raty - ostatecznosc ;))
Kompa uzywam glownie do tworzenia www, internetu wogole (www, ftp, gr.
dys.), niewielkie animacje. Chce zainstalowac na nim Linuxa (Red Hat 7) i
oprogramowanie serwra (apache, cgi, php i.t.p.).
Jesli chodzi o plyte, to zalezy mi na wiekszej mozliwosci konfiguracji
czestotliwosci (na Intelu byla bardzo ograniczona), BIOS Award lub AMI (na
Intelu mialem jakis inny - Intel/Ami), najlepiej z instrukcja w jezyku
polskim. Jesli chodzi o inne parametry to prosze Was o info na co zwrocic
uwage.

I tu 2 pytania
- czy UDMA 66/100 to to samo co ATA 66/100 i co oznaczaja te parametry (jak
sprawdzic ten parametr na HDD). Czy wszystkie twarde dyski beda pracowac np.
na UDMA 66, czy tylko wybrane?
- o co chodzi z tym 4 x AGP, 2 x AGP (co najlepiej pod Rive TNT2 M64 32MB)
A celka 466 na co ewentualnie najlepiej zamienic (zeby pasowal do wybranej
plyty i dobrze sie krecil). A moze lepiej z tym poczekac?

Pomozcie, bo nie chce wtopic tak jak przy ostatnim wyborze :((

--
sobom_at_go2.pl
---W życiu piękne są tylko chwile---